luni, 1 decembrie 2014

Cizme...şi magia există!

Iarnă. Decembrie. Luna preferată din an. Luna în care totul pare să fie ireal de frumos. Acum, nu mai contează dacă este viscol, dacă îmi îngheaţă mâinile, dacă ninge atât de rău încât să nu pot vedea nimic în faÅ£a mea. Acum, contează doar că inima mea este caldă. Sufletul este un patinoar în care iubirea, fericirea, speranÅ£a, dorinÅ£a de a dărui, zâmbetele patinează  în paÅŸi de balet. Åži nu, nu lasă urme. Nici măcar răni. Patinează atât de lin ÅŸi cu atâta grijă, încât sufletul meu simte un fel de gâdilat...plăcut. Simte cald. Se simte acasă!

Iarnă. Decembrie. Frig afară, cald în inimă. Viscol ce lasă urme pe piele; linişte în suflet! Iarna, frigul ne amorţeşte pielea, însă înăuntru suntem cât se poate de vii! Simţim magie. Bunătate. Iubire. Ne simţim sufletul atât de viu...!

Iarna aceasta m-am hotărât să îmi fac un cadou; şi dacă tot îmi fac mie un cadou, voi face cadouri şi copiilor mai puţin fericiţi. Copiilor car trăiesc pe stradă. Pentru a trece mai uşor prin frigul de afară, pentru a mă bucura de zăpadă şi pentru a simţi magia iernii aşa cum îmi place, îmi voi cumpăra o pereche de cizme de la Kalapod.

Sursă poză: www.kalapod.ro
De ce Kalapod? Pentru că au cizme care îmi dau încredere la fiecare pas. Ştiu că nu alunec. Nu fac bătături. Nu se strică repede. Ştiu că, alături de cizmele de la Kalapod, pot merge oriunde. Pot muta munţi de...zăpadă! Pot trece râuri de apă. Ştiu că nu mă voi uda, iar picioarele mele vor sta, toată iarna, la căldură.

Ador aceste cizme, pentru că au un farmec aparte. Mă ajută să trec, cu capul sus, prin orice probleme. Îmi amintesc că sunt frumoasă şi că merit să port tot ceea ce e mai bun. Îmi readuc un plus de magie şi de speranţă. Fericire. Zâmbet. Îmi zâmbeşte sufletul atunci când încep să caut cizme pentru copiii defavorizaţi. Ştiu că le voi face cea mai frumoasă surpriză atunci când, de Moş Nicolae, le voi duce cizmele umplute cu dulciuri şi cu jucării.


Sursă poză: www.kalapod.ro
Mi-au plăcut foarte mult cizmele pentru copii şi cu greu am ales doar câteva modele. Cizmele Melia mi-au atras atenţia, pentru că sunt călduroare, frumoase şi...mereu la modă!

Cu aceste cizme orice fetiţă se va simÅ£i ca o prinÅ£esă a zăpezii. Sau ca o balerină ce patinează fără griji, pentru că ÅŸtie că nu va cădea. Sau ca un explorator neînfricat. 

Detaliile cizmei m-au făcut să mă îndrăgostesc de acest model. Ciucureii ÅŸi fundiÅ£ele vor aduce un zâmbet în plus fetiÅ£ei ce le va primi ÅŸi îi vor pune, foarte frumos, în evidenţă picioarele. Dar, mai rpesus de toate, aceste cizme vor păstra picioruÅŸele calde ÅŸi fericite. Gata să treacă prin iarnă. Gata să alerge, să se joace, să se bucure de zăpadă ÅŸi de sărbători. Aceste cizme vor readuce, în lumea copiilor, povestea lui MoÅŸ Nicolae; ÅŸi le vor ÅŸopti, prin vis, că el există.  

Iarnă. Decembrie. Kalapod. Magia există!

2 comentarii:

Ideilarece spunea...

Ce frumoase sunt! Si intr-adevar, daca ai picioarele calde iarna parca si inima se indulceste.

Unknown spunea...

Daaaaaaaa...! :)