miercuri, 10 decembrie 2014

CONCURS de Crăciun!

În decembrie, eu şi cele mai bune prietene obişnuim să mergem la cumpărături, pentru a pregăti cadourile de Crăciun. Atât pentru noi, cât şi pentru cei dragi. Aceasta a devenit, pentru noi, o mică sărbătoare...numai a noastră! În ziua în care ne hotărâm să mergem la...vânat de cadouri trăsnite, ne trezim dimineaţa, ne întâlnim acasă la una dintre noi, stăm puţin la palavre şi ne bem cafeaua, apoi plecăm. De obicei mergem în Obor sau în Europa. Sau în ambele, dacă avem chef de plimbare toată ziua. De obicei...

...Anul acesta, însă, ne-am hotărât să facem concurs de...cadouri trăsnite. Am mers la cumpărături doar ca să pregătim cadourile celor dragi, nu am şoptit nimic despre ce cadou ne vom face una alteia. Ne-am înţeles ca, cea care va lua cel mai haios cadou, să mai câştige un cadou. Îi vom cumpăra tot ce va dori...de 100 de lei. Acesta era concursul de Crăciun pentru...noi.

M-am învârtit, gândit şi răzgândit şi am ales cele mai haioase (după a mea părere) două cadouri. Când a venit ziua în care am hotărât să ne dăm cadourile, ne-am strând la mine acasă şi...m-am trezit cu un cadou maaaaare mare! M-am uitat la prietena care mi l-a dat, m-a pufnit râsul şi...l-am deschis. Ce să vezi?
Sursă poză: www.ideaplaza.ro

Am primit cel mai haios cadou! Într-o cutie foarte frumoasă pictată handmade cu tematică de Crăciun, am primit un...clopoţel pe care scrie "I want MONEY". M-a pufnit râsul instantaneu. Am sunat din clopoţel şi...

"- Draga mea, eu ştiu că ţie nu îţi ajung banii oricât ai avea de mulţi. Le găseşti tu o întrebuinţare. De aia ţi-am şi cumpărat acest clopoţel. Când eşti în pană de bani, sună şi tu disperată şi poate poate cuiva i se face milă de tine." - îmi spune şi începem, toate, să râdem.

Am început să sun din clopoţel, sperând ca zâna bună a banilor să îmi îndeplinească dorinţa. Şi...
Sursă poză: www.ideaplaza.ro


...prietena care mi-a cumpărat cadoul mi-a mai dat, după ce am sunat din clopoţel, un portmoneu în forma de bancnotă. 

"- Hai că mi se face milă de tine, cţnd văd că suni aşa disperată din clopoţelul ăla. Uite un portmoneu perfect pentru tine! Poate poate atragi euroii către tine!"
Ne pufneşte, pe toate, râsul şi recunoaştem că ea trebuie să câştige concursul. Cadoul a fost haios şi bine venit. Mi-a plăcut foarte mult şi, într-adevăr, a fost trăsnit şi ne-a readus zâmbetul pe buze. De mult timp nu am mai făcut febră musculară de la râs...!

Niciun comentariu: