miercuri, 10 decembrie 2014

Cum se fură puţin timp liber?

Nu ştiu de ce, însă timpul pare că zboară. Pur şi simplu, nu mai am destul timp pentru a face tot ceea ce vreau într-o zi. Parcă timpul râde de mine şi, ca să îmi facă în ciudă, atunci când am mai amre nevoie ca el să treacă greu, trece foarte repede. Sunt multe lucruri de făcut şi este puţin timp. De timp liber nici nu mai aduc vorba! 

Se apropie Crăciunul şi eu vreau să cumpăr cadouri pentru câţiva copilaşi. Din păcate însă, nu am timp să umblu prin magazine. Aşadar m-am hotărât ca în acest an să îmi fac cumpărăturile online, de pe Hanora.ro.

Sursă poză: www.hanora.ro
Am găsit, aici, o gamă variată de jucării pentru cei mai dragi copii din viaţa mea. Preţurile sunt foarte bune şi, doar cu un click, pot cumpăra zeci de cadouri, în câteva minute. Iar coletul va veni acasă. Repede şi în siguranţă. Mi-a atras atenţia, în mod special, jocul LASER PEGS - creează cu lumină. Nu am mai văzut, până acum, un astfel de joc şi îl voi comanda cu siguranţă. Pentru că mă roade curiozitatea şi mi se pare foarte interesantă ideea!

Sursă poză: www.hanora.ro
 Acest kit de construcţie cu lumini este un joc tip puzzle 6 în 1 care pune imaginaţia copiilor la încercare şi le dezvolta răbdarea, atenţia şi meticulozitatea.

Orice copil, fie că este fată sau băiat (sau, de ce nu...adult), sunt sigură că va adora acest joc, pentru că este ceva nou. Din acest puzzle se poate realiza atât un helicopter, cât şi vehicul medical spaţial, turn de sateliţi, etc.

Copiii vor uita, cu siguranţă, de calculator şi vor petrece timp alături de familie, încercâmd să realizeze cele mai frumoase modele din...piese luminate, fosforescente.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

În doar 10 minute am ales cadourile pentru copii. După ce am dat comanda, nu mi-a venit să cred că mi-a rămas puţin timp şi pentru mine. Am putut să mă plimb şi să admir valsul fulgilor de nea în lumina aranjamentelor de Crăciun cu care este împodobit oraşul. Timp de o oră (adică timpul pe care l-aş fi petrecut la cumpărături offline), m-am plimbat, am admirat oraşul, am vorbit cu prietenii şi am petrecut timp cu şi pentru mine.

Am reuşit să fur puţin timp liber...cum? Am cumpărat online, de pe Hanora.ro. Am păcălit timpul şi ceea ce, de obicei, făceam într.o oră, am reuşit să fac în doar 10 minute. Tu de unde îţi faci cumpărăturile pentru Crăciun?

Niciun comentariu: