miercuri, 10 decembrie 2014

Există al cincilea anotimp!

Aud din ce în ce mai des întrebarea "unde îţi vei petrece Revelionul?" şi, la fel de des, răspund un "nu ştiu" plictisit. Aceeaşi întrebare. Întotdeauna alt om. Acelaşi răspuns. Că tot veni vorba, tu ce planuri ai pentru Revelion? Mă gândeam că îţi este dor de întrebare aceasta! 


Planuri...nu ştiu ce voi face nici mâine, dar peste aproape trei săptămâni? Revelion? sărbători? Un nou an? Şi atâtea schimbări în viaţa mea? E, deja, prea mult! Însă recunosc că, de Revelion, mi-aş dori să merg la Madrid. Nu am fost niciodată acolo şi tare sunt curioasă. Vreau să cunosc oameni noi, locuri noi, vreau să mă redescopăr. Cred că am nevoie de asta. De încă o schimbare, pe lângă zecile de schimbări din viaţa mea.

Mi-aş dori foarte mult să discut cu un toreador. Să aflu de ce simte nevoia să se lupte cu un taur? Să îl înjunghie sau, şi mai rău, să îl omoare? De ce simte nevoie să îşi pună viaţa în pericol? Deşi acest sport din Madrid - lupta cu taurii îmi pare crud şi nedrept, îmi doresc să cunosc secretele din viaţa unui toreador. Să aflu ce pasaje din viaţa lui l-au adus aici. Să îi aflu dedesubturile minţii. Să discut cu el, din punct de vedere psihologic. 

Îmi doresc să vizitez Plaza de Espania, pentru că îmi place să observ oamenii. Oamenii simplii ai oraşelor strpine. Ei sunt vocea oraşului. Ei ştiu cum este să te lupţi, zi de zi, cu realitatea cotidiană. Vreau să mă plimb prin Gran Via. Să stau lângă fântână şi să ascult susurul apei. Să vorbesc cu statuia ridicată pentru Cervantes. Să îl întreb ce mai face Don Quixote. Ştiu...vreau să vorbesc cu o statuie. Şi ce dacă? Există nebunii şi mai mari! Dacă nu am face mici nebunii, am rămâne blocaţi în banalul de zi cu zi. Nu am mai trăi. Vreau să mă duc într-un oraş străin. Nu mă cunoaşte nimeni. Îmi voi putea face de cap!
 
Pentru mine, Revelionul este un al cincilea anotimp. Şi se numeşte chiar aşa: Revelion! Primăvară, vară, toamnă, iarnă, Revelion. Aşadar...în acest al cincilea anotimp îmi doresc să redevin fericită, liniştită, împlinitp cu mine. De acum încolo, în fiecare al cincilea anotimp vreau să îmi îndeplinesc câte o dorinţă. Mică. Sau mare. Uşor de realizat. Sau nu. Albă. Sau neagră. Ori colorată, de ce nu? Dorinţă să fie!

O prietenă de a mea a fost, de multe ori, cu avionul şi îmi povestea că are mare încredere în compania de zbor Lufthansa. Mi.a vorbit atât de frumos despre ei, încât m-am hotărât să îmi cumpăr, de la ei, biletul de avion pentru Madrid. Şi, minune! Pentru cei care mă vor întreba, de acum, ce voi face de Revelion, am răspunsul! Voi merge la Madrid! Vreţi şi voi? BileteAvion.ro vă stă la dispoziţie cu cele mai bune oferte.

Sursă poză: www.bileteavion.ro

Niciun comentariu: