miercuri, 10 decembrie 2014

Iarna, Marisuca are grijă de copilul tău!

Voi petrece Crăciunul la o prietenă care, de curând, a născut. Şi ce cadou poate fi mai frumos pentru bebe, decât un balansoar frumos, ce îl va ţine ocupat? Pentru că tot a venit iarna, m-am hotărât să îi cumpăr acest cadou pentru că îi va fi mult mai uşor proaspetei mămici să îşi ţină bebeluşul ocupat, în casă, fără ca el să se plictisească.


Zis şi făcut, m-am hotărât să cumpăr, însă habar nu am de unde. Am ăntrebat în stânga şi-n dreapta, până când am aflat de Marisuca.ro, magazinul online cu articole pentru copii. 

.Sursă poză: www.marisuca.ro
Am intrat pe site şi mi-au plăcut foarte mult toate produsele. Preţurile mi s-au părut foarte bune şi, vă spun sincer, m-am hotărât să cumpăr, de la ei, cadouri pentru mai mulţi prieteni ce au devenit părinţi.  M-am uitat, în primul rând, după un balansoar electric pentru cea mai scumpă fetiţă.

Sursă poză: www.marisuca.ro
Mi-a plăcut foarte mult acest balansoar, pentru că imită foarte bine mişcările mamei, ceea ce face ca bebeluşul să se calmeze foarte repede. Acest balansoar (Sweet Peace) are şi muzică specială pentru bebeluşi, fiind potrivit din momentul naşterii, până la aproximativ 9 luni

Bebeluşul nu are timp să se plictisească în acest balansoar, pentru că are 6 viteze de mişcare şi 2 viteze de vibraţie. Mai mult decât atât, are 3 poziţii de înclinare.

Pentru ca bebeluşul să fie în siguranţă, balansoarul este prevăzut cu centură de siguranţă şi suport pentru cap.

În plus, balansoarul are o oglindă şi un ursuleţ de pluş.

Îmi place foarte mult că balansoarul poate fi scos din cadru, existând posibilitatea ca bebeluşul să stea alături de membrii familiei.

Iarna (şi nu numai), Marisuca are grijă de orice bebeluş, de orice copil! Părinţii pot sta liniştiţi, ştiind că, deşi afară este frig, în casă este fericire, armonie, căldură, zâmbet şi râs de copil. Ce poate fi mai frumos de sărbători, decât o familie adunată în jurul unui bebeluş fericit? Ce poate fi mai frumos decât să dăruieşti siguranţă şi fericire prin cadourile tale? Orice copil are nevoie de o viaţă liniştită şi orice părinte trebuie să îşi ştie copilul în siguranţă. Iar acum, când se apropie Crăciunul, orice familie ar trebui să fie unită şi să ajute copiii să simtă, cu adevărat, atmosfera sărbătorilor de iarnă.

Niciun comentariu: