marți, 9 decembrie 2014

O cameră pentru prinţesa mea

Acum cinci ani am botezat cea mai scumpă fetiţă: Adelina Mihaela. Îmi plac foarte mult copiii şi, când mi s-a propus să botez, nici nu am stat pe gânduri. Am acceptat imediat! Ţin minte că mi-am dosrit mult să fie fetiţă şi...aşa a fost. Am botezat-o cu mare drag şi cu multă iubire. Am pus suflet pentru acest botez şi mi-am dorit să o văc crescând fericită şi liniştită. Mi-am dorit să îi fiu, într-adevăr, un printe spiritual şi s o ajut, atât cât pot. Să îi fiu alături. Să o liniştesc. Să îi arăt cât de mult o iubesc.

De atunci au trecut anii şi, în viaţa mea, s-au schimbat multe. Însă dragostea pentru finuţa mea s-a schimbat doar într-un sinur sens: a crescut! Deşi nu am putut să mai merg la ea atât de des precum mi-aţ fi dorit, am încercat să mă revanşez. Mi-am dorit ca,a tunci când merg la ea, să fie fercită şi să se simtă iubită.

Ştiind că scumpa mea finuţă îşi doreşte o cameră de prinţesă, m-am gândit ca, iarna aceasta, Moşul să îi îndeplinească dorinţa. Am dat fuga fuguţa pe Erfi.ro şi am ales câteva produse superbe pentru a-i decora camera prinţesei mele.

I-am cumpărat, în primul rând, această lună superbă.

Sursă poză: www.erfi.ro
Îmi place mult pentru că o pot lipi în camera finuţei şi ştiu că nu îi va mai fi frică de întuneric. Va simţi că va avea luna la picioare şi că toată lumea este a ei. Va simţi că este o adevărată prinţesă în camera ei. Va şti că aici este universul ei şi că şi-l poate imagina aşa cum vrea.

 Îi voi spune poveşti frumoase despre lună şi stele, o voi ajuta să îşi imagineze şi ea propriile scenarii,  îi vom pune nume lunii şi o voi învăţa ca, atunci când îi este greu, să vină şi să îi vorbească lunii. Să îi spune tot ce o doare, tot ce o deranjează. O voi învăţa că luna o va asculta oricâns şi, chiar dacă nu îi vorbeşte, o va ajuta să se liniştească, ascultând-o.

Sursă poză: www.erfi.ro
I-am cumpărat şi câteva steluţe haioase ce îi vor lumina visele şi îi vor dărui un somn liniştit. Vor străluci în întuneric şi o vor îndemna la somn. Ade va dori să urmeze, în fiecare seară, exemplul steluţelor somnoroase şi va adormi, privindu-le. Va înţelege că nu poate deveni mare şi voinică, dacă nu se odihneşte. 

Alături de lună, stelele vor avea un impact foarte bun asupra oricărui copil, ajutându-l să descopere, împreună cu părinţii, universul. 

Părinţii pot inventa, împreună cu copilul, o poveste educativă pentru fiecare steluţă, astfel încât, atunci când le vede, el să îşi amintească de poveţele din poveşti. Exact aşa am procedat şi eu cu finuţa mea şi a înţeles mult mai repede care sunt adevăratele valori omeneşti. Jucându-se, a crescut şi a devenit o adevărată domnişoară, cu principii, cu poveţe frumoase şi cu poveşti pe care nu le va uita niciodată.
 
Aceste cadouri vor ajuta orice copil să îşi dezvolte imaginaţia, să doarmă fără frică, să meargă, cu drag, în cameră şi să crească într-un mod sănătos şi frumos.

Un comentariu:

Radu Thor spunea...

Îmi place luna, urăsc captcha.