luni, 8 decembrie 2014

O grădină cameleonică

Dimineaţă de decembrie. Acelaşi banal porgram: plec la facultate, la serviciu şi, dacă am noroc, ies în oraş cu oamenii dragi. În dimineaţa asta însă...ceva s-a întâmplat. Parcă ştiind că am nevoie de o schimbare, natura mi-a pregătit cea mai frumasă supriză! În dimineaţa asta...ninge! Este o privelişte de basm. Ninge ca în poveşti. Afară, un copil cu tatăl lui dau viaţă unui om de zăpadă. 

Sursă poză: arhivă proprie
Privesc, de la fereastră, creaţia şi sufletul îmi râde de bucuria copilului. Este atâta frumos în familiile în care părinţii au grijă de copii şi le oferă timpul şi atenţia lor, încât nu pot să îmi iau ochii de la cei doi. De la cei trei. Privesc, din nou, omul de zăpadă. A fost realizat cu atâta dragoste, încât ăarcă este viu. Vie. Cred că este o ea. Mă apropii de ea şi îi fac o poză. Vreau să o am lângă mine şi să păstrez fie această frumoasă amintire. Sunt atât de fericită, încât îmi spun că ar fi păcat să nu petrec puţin timp în grădina mea. Îmi fac o ciocolată caldă cu scorţişoară, mă îmbrac bine şi ies în grădină, pentru a-mi clăti ochii cu fulgii jucăuşi de nea ce cad pe pământ, învelindu-l ca pentru sărbătoare. 

Privindu-mi grădina, simt însă că ceva lipseşte. Bradul! Am împodobit bradul în casă, dar tare mult mi-aş dori să am un brad şi în grădină. Împosobit simplu şi frumos.



Cu gândul la viitorul meu brad din grădină, am plecat la facultate, apoi mi-am comandat, de pe Covera.ro, brăduţul mult dorit. L-am primit acasă şi cei de la Covera mi l-au pus în grădină. 

Sursă poză: magazinuldebrazi.wordpress.com
Deşi s-a lăsat seara, eu am pus colinde şi, împreună cu o prietenă foarte bună, am împosobit noul brăduţ. Când am terminat, nu am făcut nimic altceva decât să îl privim, timp de câteva minute. Era foarte frumos! Înalt, bogat, împodobit. Era regele ce domnea peste grădina mea. Părea că totul se învârtea în jurul lui şi că, de la el, pleca toată magia. Frumuseţea. Sărbătoarea. Lumina. Iubirea. Zâmbetul. Căldura. Eram atât de mândră de alegerea făcută, încât toată noaptea am stat cu prietena mea la poveşti...în faţa ferestrei. Pentru a ne privi creaţia.


O dată cu brăduţul, am mai comandat şi câţiva bulbi, pentru a-i sădi în grădină. Am comandat doar bulbi care se sădesc iarna, pentru a-mi însufleţi grădina. Îmi place ca, în fiecare anotimp, să îmi reînnoiesc grădina. Îmi place sî fie în ton cu anotimpul şi să pară că aici, în grădina mea, fiecare anotimp se simte ca...acasă! Pentru a schimba înfăţişarea grădinii mele în funcţie de anotimp, apelez la Covera şi...povestea este ca şi spusă! Povestea grădinii mele cameleonice, care primeşte, cu braţele deschise, fiecare anotimp.

Sursă poză: www.covera.ro

Niciun comentariu: