miercuri, 10 decembrie 2014

Schimbări. În bine, te rog, 2015!



Anul acesta nu am reuşit să merg pe nicăieri. A fost un an foarte ciudat pentru mine, cu multe schimbări, cu suişuri şi coborâşuri, cu mai multe zâmbete decât larimi, cu mai multe nereuşite decât reuşite. A fost un an al provocărilor, al deziluziilor, al oamenilor. Anul acesta, oameni care înseamnau totul pentru mine au devenit străini şi oameni care erau ca nişte străini, mi-au devenit foarte apropiaţi. Anul acesta, m-am schimbat foarte mult. Psihic. Poate că şi fizic. Am simţit nevoia să fac şi câteva schimbări fizice. Schimbări bine venite, schimbări ce se cereau de mult timp. Acesta a fost un an al schimbărilor. De când a început şi până acum. Mă întreb: oare la anu' ce mai urmează?

Tot ce ştiu este că îmi doresc ca la anu' să călătoresc. Nu am mai călătorit de câţiva ani cu avionul şi, la vară, îmi doresc să plec undeva...să plec şi să uit de toate problemele. Să le las undeva aici, în România şi să privesc norii. Soarele. Păsările. Să simt că zbor. Că plutesc. Că devin din ce în ce mai uşpară. Mai fericită. Să simt că, în sfârşit, am lăsat povara ce îmi apăsa sufletul.

De mult mi-am dorit să vizitez Parisul. Până acum, însă, nu am ajuns. La anu' însă...îmi doresc să merg, cu avionul, la Paris. Ai auzit, 2015? Te rog să fii mai blând. Mai înţelegător. Anul 2014 mi-a lăsat cicatrici în suflet. Pe alocuri, unele lovituri mai sângerează încă. Fii tu pansament, 2015! Vreau schimbări. În bine, te rog! 

Vreau să îmi îndeplinesc această dorinţă. Vreau să călătoresc cu avionul. Vreau să vizitez Parsiul. Vreau să mă bucur de această vacanţă cu persoana dragă sufletului meu. 

Sursă poză: www.aerotravel.ro

Consider că Parisul ar trebui să fie pe primul loc în topul celor mai elegante oraşe din Europa! Cel mai romantic. Cel mai frumos. Cel mai luminos - oraşul luminilor. Îmi doresc să mă plimb, alături de omul drag, pe Champs-Élysées, să ne sărutăm sus, în Turnul Eiffel, să ne plimbăm pe malul Senei, să ne îmbrăţişăm în Palatul Versailles, să ne recunoaştem dragostea la Basilique du Sacré-Cœur, să vizităm aşa, îndrăgostiţi şi fericiţi, Notre-Dame de Paris.

2015, te rog, adu-mi o vară de poveste. Atât îţi cer...o vară de poveste!

Niciun comentariu: