miercuri, 10 decembrie 2014

Tot răul este spre bine!

Orice femeie îndrăgeşte florile. Sau aşa îmi place să cred! Iar bărbaţii ştiu asta foarte bine. Ne ştiu slăbiciunile la fel de bine cum şi noi le ştim pe ale lor. Bine...poate că noi, femeile, ne pricepem mai bine la citit slăbiciuni. Şi poate că lăsăm, special, bătbaţii din viaţa noastră să creadă că ne-au ghicit...ne-au citit.

Recunosc că, atunci când primesc flori de la bărbatul care îmi e drag, mă simt specială. Apreciată. Iubită. Simt că sufletul meu se contopeşte, cumva, cu sufletul lui. Că mă respectă. Şi că îi place să mă vadă fericită şi liniştită. Ador momentele în care el îmi dăruieşte trandafiri. Îmi place să am grijă de acel trandafir, să îi vorbesc, să îl mângâi. Să îi schimb, dimineaţa, apa. Să zâmbesc, doar uitându-mă la el. Să îmi amintesc că acolo, undeva, cineva se gândeşte la mine. 

Dragostea. Este un sentiment frumos. Puternic. Mereu nou. Atunci când o iubire se încheie, suferim şi nu credem că vom mai trece, vreodată, peste acest impas. Parcă viaţa s-ar sfârşi, o dată cu acea iubire stinsă. Însă, atunci când o nouă iubire începe, rănile sufletului se cicatrizează. Magia redevine, mai puternică. Din ce în ce mai puternică. Iar atunci când omul drag te răsfaţă cu cele mai frumoase flori, atunci când, pe lângă primul "te iubesc" spus timid, îţi oferă zeci de gesturi prin care îţi arată că te iubeşte, atunci când nu te lasă să devii tristă pentru că te face, imediat, să râzi...atunci realizezi că tot răul este spre bine! De abia atunci realizezi că sufletul tău era pregătit pentru o nouă iubire.

 Îmi plac bărbaţii care oferă flori iubitelor şi după ani de relaţie. Îmi plac bărbaţii care îşi privesc, după ani de căsnicie, soţia cu aceeaşi privire blândă şi plină de dragoste. Îmi plac bărbaţii care îşi ajută femeia iubită în viaţa de zi cu zi. Îmi plac bărbaţii care nu uită că noi, femeile, ne topim atunci când primim flori...cu drag!
Sursă poză: www.floricudrag.ro

Ce poate fi mai frumos de Crăciun decât un cadou dăruit...cu drag? Ce poate fi mai frumos decât un suăerb buchet de Crăciun pentru persoana dragă sufletului tău? Şi, ca surpriza să fie şi mai frumoasă, buchetul ar trebui asezonat cu o scrisoare în care să îi spui persoanei dragi tot ceea ce nu i-ai mai spus de mult timp. Tot ce este frumos în sufletul tău. Tpt ceea ce vezi frumos în ochii ei.




Decembrie. Căciun. Flori cu drag, oferite în cele mai frumoase buchete. Adu zâmbetul pe buzele ei. Arată-i cât îţi este de dragă. Florile sunt pasiunea oricărei femei, atunci când sunt primite de la bărbatul ce îi este drag!

Sursă poză: www.floricudrag.ro

Niciun comentariu: